воскресенье, 27 февраля 2011 г.

Как на фарме заработать миллион!

Как на фарме заработать миллион! Я тут прочитал одну статейку о том как хорошо живется аптечным миллионерам, а оказывается что много болезней это всего лишь фантазия производителей таблеток, которые они навязывают народу.

Як пише Народний Лікар - За даними багатьох інформаційних структур виходить, що фірми-виробники ліків лікують споживачів від вигаданих хвороб, аби тільки набити собі карман. В основному,  це пропаганда неіснуючих хвороб і роздування незначних проблем до рівня хронічних захворювань, що вимагають інтенсивного медикаментозного лікування яке і ставить під загрозу здоров’я громадян, вважають співробітники Університету Ньюкастла (Австралія) Девід Хенрі і Рей Мойніхен. Як стверджують автори публікації, яскравими прикладами подібних маркетингових стратегій є просування на американському ринку численних ліків, призначених для жінок, які переживають період менопаузи, і спроби переконати американських ( і не тільки, що можна спостерігати і на ринку медикаментів в країнах Європи та СНД)  споживачів у тому, що до 43% жінок в США страждають сексуальними дисфункціями. Занепокоєння вчених викликають спроби зацікавлених організацій видати за потребу обов’язкового лікування захворювання серед таких факторів ризику, як підвищений рівень холестерину або остеопороз. Їм також представляється неправомірне прагнення представити як важкі недуги синдром неспокійних ніг або синдром подразненої товстої кишки. На думку авторів, істинними завданнями значної частини спонсорованих публікацій фармацевтичними фірмами, є акція по залученню уваги до тих або інших хвороб і є не підвищення рівня медичних знань громадян, а розширення ринків збуту для власної продукції. Дослідники закликають лікарів, їх пацієнтів та представників громадських організацій з більшою пильністю ставитися до маркетингових стратегій представників фармакологічної індустрії, щоб не бути неправильно проінформованими, і це не завдало школи їх здоров’ю  . «Цілком можливо, що лікарі та громадські організації керуються турботою про здоров’я пацієнтів, а не власною вигодою, протее є фактом, що фахівці з маркетингу фармакомпаній занадто часто грубо маніпулюють ними у своїх інтересах «, – відзначають вчені


  1. Рак простати – запобігання хворобі та лікування!
  2. Що таке псоріаз? Профілактика та лікування.

Комментариев нет:

Отправить комментарий