понедельник, 9 февраля 2015 г.

Інтернет-магазин жіночого одягу.

Скоро наближається саме моє улюблене свято 8 березня, звичайно його треба зустрічати тільки в новій сукні. Роботи зараз просто завал, звичайно це все пов'язано із закриттям документації, так що у мене навіть немає часу елементарно піти купити собі наряд. Моя колега порадила мені прекрасний інтернет-магазин жіночого одягу http://stimma.blogspot.com/ і сказала, то тут я зможу підібрати собі щось і за доступною ціною.  

Виробником жіночого одягу є компанія «Стімма», вони випускають стильну і якісний одяг для жінок. Якось увечері після роботи я сіла і знайшла собі у них платьечко яке мені дуже сподобалося і оформила замовлення, буквально на наступний день воно мені прийшло, колір і модель сукні відповідала тому, що було на картинці. Тепер я знаю, що буду виглядати надзвичайно у свято жіночності.

суббота, 16 августа 2014 г.

Стильно і спокусливо одягатися - це ціле мистецтво.

Кожна жінка хоче завжди і скрізь, навіть на відпочинку, привабливо виглядати. Стильно і спокусливо одягатися - це ціле мистецтво. Бажання бути на високому рівні цілком здійсненно, тому потрібно вміло, зі смаком підібрати наряд для відпочинку і створити індивідуальний образ, що радує погляд і душу. І так, приступаємо!
 

 Ви бажаєте бути яскравою і чарівною? У такому випадку можна надіти червону жилетку з коміром-стійкою і такого ж кольору короткі шорти, які будуть неймовірно красиво виглядати з білосніжною трикотажної сорочкою на блискавці. На піку популярності сьогодні стильні жіночі легінси, які підкреслять красу вашої фігури. Любі жінки, на сторінках сайту компанії «STIMMA", вашій увазі в широкому асортименті представлена ​​одяг оптом і в роздріб від відомих виробників. Широкий вибір жіночого одягу найрізноманітнішого спрямування зможе задовольнити найвишуканіші смаки.
 

Спортивний костюм з японськими ієрогліфами на куртці - вишукане і надзвичайно гарне оздоблення для жінок, що ведуть активний спосіб життя.

среда, 11 июня 2014 г.

Жіночий одяг для майбутніх мам.

У комфортному і прекрасному одязі жінка навіть вагітна може відчувати себе красивіше і більше в житті впевнено. І конкретно по даному фактору краще викроїти особливий інтерес до підбору особливого ​​одягу для прийдешніх мам.

воскресенье, 13 апреля 2014 г.

Эко-Шампунь Ив Роше, для Блеска ваших Волос

Эко-Шампунь Ив Роше, для Блеска ваших Волос



Шампунь разработан растительно-витаминном составе и экстрактом лимона с
нежным разглаживающим действием для мягких волос и блестящих волос.

воскресенье, 1 декабря 2013 г.

Будівельна техніка телескопічні навантажувачі KRAMER

Телескопічні навантажувачі KRAMER ( Німеччина )







Навантажувач KRAMER (Німеччина) з телескопически подовжуються стрілою призначений для роботи на будівельних і промислових майданчиках. Відмінною особливістю телескопічного навантажувача є наявність висувної стріли (виліт стріли 4-6 , 7 і 9 метрів) , яка дозволяє піднімати вантажі на велику висоту . Вантажопідйомність телескопічних навантажувачів Крамер від 1200 кг до 4400 кг.

воскресенье, 26 июня 2011 г.

Здоров’я і гарний настрій

Як французьким дівчатам так пощастило? Це мало того, що вони говорять про сексуальні акцентах, проводять своє життя в найромантичніших містах, і всі модні дизайнери у них на порозі. До того ж, вони користуються багатющої кухнею на землі, запиваючи все це вишуканим шампанським, викуривши сигарету чи десять – і все ще залишаються стрункими, ведучи довге життя?
У чому секрет, як деякі французькі люди можуть поїсти в чотири рази більше високо калорійних продуктів, масла, сала і т.д., ніж їхні американські колеги, але при цьому в два з половиною рази менше в них шансів померти від серцево-судинних захворювань. Це як би французький парадокс, висновок один не все погане є погане, головне знати міру, і підмішувати до цього трохи і чогось хорошого, і все буде в порядку.
Якщо порівняти харчування француза і американця, то з’ясується – що американці споживають близько десяти разів більше цукру й солі, ніж їхні французькі друзі, а причиною є любов до фаст-фуду. Характерно ще те, що французи найбільші споживачі мінеральної води (на душу), в порівнянні з іншими країнами, і ми всі знаємо, як важлива вода в управлінні ваги і загального стану організму. І це значний плюс французам.
На користь французам також йде те, що вони багато вживають червоного вина. У свою чергу червоне вино володіє цілющими властивостями маючи у своєму складі флавоноїди, які містяться в деяких фруктах і овочах. Флавоноїди є потужними антиоксидантами, які допомагають захистити організм від хвороб серця і навіть раку. Але все ж таки алкоголь шкідливий, тому вино можна замінити червоним виноградом, яким і славиться Франція.
Рух – це те що постійно нас приводить в гарну форму, а французи дуже рухливі, вони ходять скрізь, парки, атракціони, ринки, кафе, бари, нічні ресторани, вони не засиджуються днями за комп’ютером або телевізором і це напевно більше всього знищує зайві калорії .
Головне знати всьому міру і тоді здоров’я і гарний настрій не покине вас.

воскресенье, 27 февраля 2011 г.

Как на фарме заработать миллион!

Как на фарме заработать миллион! Я тут прочитал одну статейку о том как хорошо живется аптечным миллионерам, а оказывается что много болезней это всего лишь фантазия производителей таблеток, которые они навязывают народу.

Як пише Народний Лікар - За даними багатьох інформаційних структур виходить, що фірми-виробники ліків лікують споживачів від вигаданих хвороб, аби тільки набити собі карман. В основному,  це пропаганда неіснуючих хвороб і роздування незначних проблем до рівня хронічних захворювань, що вимагають інтенсивного медикаментозного лікування яке і ставить під загрозу здоров’я громадян, вважають співробітники Університету Ньюкастла (Австралія) Девід Хенрі і Рей Мойніхен. Як стверджують автори публікації, яскравими прикладами подібних маркетингових стратегій є просування на американському ринку численних ліків, призначених для жінок, які переживають період менопаузи, і спроби переконати американських ( і не тільки, що можна спостерігати і на ринку медикаментів в країнах Європи та СНД)  споживачів у тому, що до 43% жінок в США страждають сексуальними дисфункціями. Занепокоєння вчених викликають спроби зацікавлених організацій видати за потребу обов’язкового лікування захворювання серед таких факторів ризику, як підвищений рівень холестерину або остеопороз. Їм також представляється неправомірне прагнення представити як важкі недуги синдром неспокійних ніг або синдром подразненої товстої кишки. На думку авторів, істинними завданнями значної частини спонсорованих публікацій фармацевтичними фірмами, є акція по залученню уваги до тих або інших хвороб і є не підвищення рівня медичних знань громадян, а розширення ринків збуту для власної продукції. Дослідники закликають лікарів, їх пацієнтів та представників громадських організацій з більшою пильністю ставитися до маркетингових стратегій представників фармакологічної індустрії, щоб не бути неправильно проінформованими, і це не завдало школи їх здоров’ю  . «Цілком можливо, що лікарі та громадські організації керуються турботою про здоров’я пацієнтів, а не власною вигодою, протее є фактом, що фахівці з маркетингу фармакомпаній занадто часто грубо маніпулюють ними у своїх інтересах «, – відзначають вчені


  1. Рак простати – запобігання хворобі та лікування!
  2. Що таке псоріаз? Профілактика та лікування.